Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2012 10:49 - Ало, провреди БТК ли е? ... [Част I]
Автор: dabadaas Категория: Забавление   
Прочетен: 1576 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
абонат: отворих слушалката с взлом 


абонат: телефонът ми изобщо не диша



абонат: телефонът се самовъзбужда



абонат: вие може да ме чувате, ама аз не мога да говоря!



абонат: може ли да ми повредите телефона?



абонат: като набера номера и дава сигнал, че няма никой



абонат: когато реша да избирам се включва тур-оператор и ми казва, че не мога!



абонат: трябва да изкопаем Тодор Живков, за да ни оправи телефоните абонат: телефонът ми е подреден



абонат: аз съм на икономически разговор



абонат: телефонът няма равновесие



абонат: има неблагополучия с връзката



абонат: кабелът на дуплекса минава през една джунгла



абонат: не работи на телефона пичонката отдолу



абонат: чувам кодирани гласове



абонат: предишният телефонин беше....



абонат: има едно бръмчене безразборно...



абонат: няма сигнал в номера



абонат: сигурно телефонът ми е свързан с тоалетната на общината ?!?!



абонат: алооо, сестра ми има публичен дом, а майка ми е тежко болна, моля ви, дайте ми линия!



абонат: главата ми е много малка и като я натъпкам с много информация, нищо не помня!



абонат: радиоточката няма налягане



абонат: чувствате ли шума в телефона?



абонат: ще разузная положението по копчетата



абонат: съседите имат предаване по радиоточката



абонат: една аверка ми даде вашия телефон (130) за спешни нужди!



абонат: чувам чужда реч, може и да е човешка, не се замислих



абонат: получих разфасовката, колко телефон имам



абонат: оправете ми телефона, че е навътре-навън, навътре-навън....



абонат: тел. ми за връзка е ХХХХХХ, ще отговоря аз Стефанов и ще бъда със сини плувки в първи коридор



абонат: телефонът ми прaщи като прегорял тиган



абонат: телефонът реве, пищи, жабуняци има в него



абонат: алооо, едноооооо и трииииии и нула ли е?



абонат: говорят безкрайно дълго – 10мин.



абонат: мина една комбайна и скина кабела



абонат: като начукам номера започва да дава заето



абонат: подслушват ми телефона и тези, които го подслушват ми казват на немски: “бишлем, бишлем разговорът с обекта е забранен”



абонат: не мога да се свържа за нищо на света



абонат: оправете ни телефона бързо, имаме двама болни на легло, единят вече умира, оправете го поне да спасим другия!



абонат: има сигнал, но не могат да го вдигнат



абонат: аз нямам повреден телефон, имам повреден мозък



съпругата на техник: цялата централа ври!



абонат: когато тръгна към телефона да го вдигна, той спира да звъни



абонат: казвайте ми номера бавно, защото съм сляпа и не чувам



абонат: обаждам се от един безстопанствен телефон



абонат: алоооо, телефонни потреби?



абонат: когато позвъни телефона и вдигна слушалката, ме удря ток в ухото и ми излиза петно на гърба!



абонат: алооо, обаждам се от 885 и така нататък, после ще ви кажа номера, ..........



абонат: може ли да ми усилите малко радиоточката?



абонат: идваха техниците и ми взеха телефона за изследване



абонат: усещам вибрации, от вън, от вашите жици



абонат: няма ток по жицата, като ближа жицата – няма ток!



абонат: в ефир ли съм?



абонат: аз съм управител на една фирма, която управлява един багер и трябваше да заравним една площадка.... в края на площадката И зникна един кабел. По всичко личи, че кабела е телефонен. Изпратете техник!

 


Тагове:   Много,   кабел,   БТК,   ефир,   абонат,   смях,   телефон,   част,   техник,


Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dabadaas
Категория: Забавление
Прочетен: 1001501
Постинги: 579
Коментари: 479
Гласове: 1961
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол