Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2012 19:45 - По въпроса за ревността: ако се вярва на моята жена, то след моето полово съзряване никой на този свят не се е родил без моето участие...
Автор: dabadaas Категория: Забавление   
Прочетен: 2441 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
:D
:D
:D

image 
- Заповядайте, вземете си грозде.
- Благодаря, не употребявам вино на ампули!

image
Мъж и жена седят на пейка в парка. Жената:
- Скъпи, виж! Змия! Убий я!
Мъжът убива жената и след няколко дни тя му се явява на сън.
- Скъпи, защо ме уби?
- Ти каза "Убий змията!"...

image
- Не помислихте ли за вашата стара майка, когато извършихте кражбата?
- Помислих, но нямаше нищо подходящо за нея.
*******
В съда. Съдията към обвиняемия:
- Нали предишния път ви казах, че не искам повече да ви виждам тук?
- Казахте ми, господин съдия! Казах им на полицаите, но не ми вярват нещо.

image
Катаджия към блондинка:
- Защо карате без номер?
- За какво ми е? Аз си го знам наизуст!

imageimage
Скъпи, помниш ли онази сцена от "Първичен инстинкт", където Шерън Стоун прехвърляше крак върху крак?
- Разбира се!
- Значи, помниш ? А фактът, че си забравил рождения ден на съпругата си, нещастнико???

Изпратен от :
hristo27

 
Ако искате може да ми изпратите виц на ЛС или долу в коментарите .Благодаря на всички , които изпратят .

  Пишман майсторите учат буквите





Тагове:   змия,   вино,   виц,   жена,   забавно,   БГ,   топ,   грозде,   сеир,   блогове,   изпратен,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - Набираете някакъв номер по теле...
08.10.2012 20:19
Набираете някакъв номер по телефона. От другата страна ще ви отговорят:
- Ало.
Вие: Здравейте, съществува ли Бог?

Следват два хода на събитието :

1.
- Не. няма.
- А кога ще има?

2.
- Да, разбира се, че има.
- Тогава бих искал да говоря с него. Моля, повикайте го на телефона.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dabadaas
Категория: Забавление
Прочетен: 997494
Постинги: 579
Коментари: 479
Гласове: 1961
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол