Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2012 20:32 - Вицове изпратени от вас [IV]
Автор: dabadaas Категория: Забавление   
Прочетен: 1858 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 02.10.2012 20:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
:D
:D
:D
На автобусната спирка възрастна жена с багаж до краката си, държи в ръце мобилен телефон и се опитва с треперещи пръсти да натиска бутоните. Покрай спирката минава младеж. 
- Синко, помогни ми да напиша един СМС.
-Казвай, бабо, какво да пиша?
- Подлец! Не ме търси повече. Отивам си при мама.

Изпратен от :hristo27
------------------------------------------
Слон пита камила:
-Защо гърдите ти са на гърба?
Камилата му отговорила:
 -Глупаво е да ми задаваш подобен въпрос, след като на теб пенисът ти е на лицето.

Изпратен от : furiika
-----------------------------------------
Отишъл един дядо на баня. От топлото ли, от друго ли, мъжкото му желание се обадило. Скочил дядо, метнал една хавлия и хукнал към къщи при бабата.
- Бабоо, бързо лягай и вдигай краката!
Бабата докато събуе галошите, докато смъкне гащите, докато легне... на дядото му се разминало. Ядосал се той и казал:
-Другия път, като ме видиш така да бягам веднага да си легнала...
Минало време и един ден баба видяла пак дядо да бяга към къщи по хавлия. Веднага се приготвила, легнала и вирнала краката. Дядото влязъл, погледнал бабата и казал:
- Мамка му, на 80 години стана и все за глупости мислиш... Откраднаха ми дрехите в банята!:)))

 Изпратен от :  monaliza121 
-----------------------------------------
В аптека младо момиче иска тест за бременност.
- От 3,60 или от 5 лева? – пита аптекарката.
- Няма значение, само да е отрицателен!
 
Изпратен от : анонимен

- Абе, що ти е синьо окото?
- Щото жената ме бушонира...
- И защо?
- Говорех й на ти!
- Че то заради това не бият!
- Бият, бият...
- Е как така бият бе, бате?
- Ми лежа си аз на леглото, а тя ме побутва и вика: "Ние отдавна не сме правили секс", а аз й викам: "Не ние, а ти!"


Изпратен от : анонимен
Ако искате може да ми изпратите виц на ЛС или долу в коментарите .Благодаря на всички , които изпратят .



Тагове:   виц,   забавно,   топ,   изпратен,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. liliyanaandreeva - ИЗЛЕЗНАХ НА ДАЛАВЕРА… Изле...
02.10.2012 23:55
ИЗЛЕЗНАХ НА ДАЛАВЕРА…

Излезнах на супер далавера,
купих си чисто нова гарсониера –
там на двайстия етаж
до магазини “Бриколаж”…
Продадох си нивите, лозята,
къщата на село с липите и асмата…
Сега ще слагам сателит –
готвят манджи по канала с апетит…
Гледам и турист – травел
между стените на бетонния панел…
А пък модисти леле – мале –
акъла все са ми вземале:
то са шапки, флинтифлюшки,
голи гърбове, прашки и ботушки!...
Айде много да не ви говора,
че тока спря и заседнах в асансьора…
Пеша ще слезна аз за хлебче меко,
за едно яйце и кофичка с млеко…
Не стигат паричките за масълцето краве,
айде вие останете си със здраве…
Ще почерпя за гарсониерата в моя чест
когато се пенсионирам на шейсет и шест!...
цитирай
2. neznayko - Странно, но някои не го схващат :)
03.10.2012 01:41
Женската рибка възмутено заявява:
- Не ми се прави на интересен! Много добре виждам от къде излизат мехурчетата.
цитирай
3. анонимен - От Уикипедия, сериозно:
03.10.2012 09:00
Очаква се одобрението на Гинес относнно претендента за световен рекорд за най-кратък виц - думата „умна“.

miuenski
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dabadaas
Категория: Забавление
Прочетен: 1001343
Постинги: 579
Коментари: 479
Гласове: 1961
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол