Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2012 23:00 - Разговори между пилоти и кулата [Част I]
Автор: dabadaas Категория: Забавление   
Прочетен: 3222 Коментари: 3 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
:D
:D
:D
Ако искате може да ми изпратите виц на ЛС или долу в коментарите .Благодаря на всички , които изпратят .
Кой казва, че за да работиш като пилот или в наземен контрол винаги трябва да си сериозен ….

**************************** Кула: “TWA 2341, за смекчаване на шума завийте 45 градуса на дясно. ”

TWA 2341: “Център, ние сме на 10 000 метра. Какъв шум можем да направим от тук?”

Кула: “Господине, някога чували ли сте шума от 747 който удря 727?”

************************** Неизвестен самолет който чака на много дълга опашка за излитане: “Мамка му, отегчих се!”

Наземен контрол: “Последния самолет, идентифицирайте се веднага!”

Неизвестен самолет: “Казах, че съм отегчен, не че съм тъп!”

************************* DC-10 се приземява леко загрял и поради тази причина прави доста дълго спиране на пистата.

Кула Сан Хосе: “Американ 751, направете остър десен завой на края на пистата ако можете.

Ако не можете, хванете изхода за Гуадалупе на магистрала 101, направете десен завой на светофарите и се върнете на летището.”

****************************** Полет 727 на Пан Ам, чака за потвърждение за излитане и дочува следното : Луфтханза (на немски): “Земя, в колко часа можем да потегляме ?”

Земя (на английски): “Ако искате отговор трябва да говорите на английски.”

Луфтханза (на английски): “Аз съм германец, пилотиращ германски самолет, в Германия. Защо трябва да говоря на английски?”

Неизвестен глас от друг самолет (с хубав британски акцент): “Защото загубихте войната!
” 


Ако искате може да ми изпратите виц на ЛС или долу в коментарите .Благодаря на всички , които изпратят .


Тагове:   забавно,   vivove,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - Пилот на британските военновъз...
26.09.2012 08:23
Пилот на британските военновъздушни сили летял над Атлантика, когато изведнъж десният му мотор избухнал в пламъци. Най-разумно, помислил си той, било веднага да се приземи, но до сушата имало 300 мили, а и височината била 3000 метра. Пилотът незабавно се свързал с контролната кула:
- Самолетът гори, намирам се на 300 мили навътре в океана, височината ми е 3000 метра. Какво да правя? Чакам указания!
Дежурният диспечер отговорил:
- Повтаряйте след мен: "Господи, прости на мене, грешния…"
цитирай
2. dorichela - Последният виц кърти:D
26.09.2012 16:22
Последният виц кърти:D
цитирай
3. dabadaas - "Господи, прости на мене, грешния…" axaxaxaxax :D :D
26.09.2012 16:25
hristo27 написа:
Пилот на британските военновъздушни сили летял над Атлантика, когато изведнъж десният му мотор избухнал в пламъци. Най-разумно, помислил си той, било веднага да се приземи, но до сушата имало 300 мили, а и височината била 3000 метра. Пилотът незабавно се свързал с контролната кула:
- Самолетът гори, намирам се на 300 мили навътре в океана, височината ми е 3000 метра. Какво да правя? Чакам указания!
Дежурният диспечер отговорил:
- Повтаряйте след мен: "Господи, прости на мене, грешния…"

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dabadaas
Категория: Забавление
Прочетен: 1000762
Постинги: 579
Коментари: 479
Гласове: 1961
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол