Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2012 00:27 - Най-важните причини да останеш във България
Автор: dabadaas Категория: Забавление   
Прочетен: 1014 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
:D
:D
:D

1. Защото обичам да дишам мръсен въздух.

2. Обожавам да пия хлорирана вода от ръждясали тръби.

3. Приятно ми е да работя цял месец за 200 лева.

4. Обичам да не ми плащат социалани осигуровки.

5. Много ме радват сметките от по 150-200 лева за парно. Голям кеф.

6. Кефя се, когато сметката на телефона ми е по-голяма от заплатата ми

7. Държа съседите ми да си пълни олигофрени.

8. Харесва ми всяка седмица да се караме във входа, кой си е разпломбирал радиатора и защо някой не е платил едно левче за чистачката.

9. Страшно си падам да ме унижават новобогаташи.

10. Панелните гарсониери ме кефят максимални.

11. Дупките по пътищата са супер.

12. Обичам съседът ми да си цепи дървата в хола.

13. Обичам като изляза на терасата да гледам как съседите си изхвърлят манджата през терасата и боклука през прозореца.

14. Обичам депутатите дето съм ги избрал да гласуват тъпи закони.

15. Луд съм после от щастие когато същите депутати ми обясняват, че законът, който са приели, е виновен за еди-какво си.

16. Държа да се осигурявам здравно и полсе като се разболея, никой да не ми обръща внимание.

17. Искам с парите ми за здравни застраховки да си купуват Мерцедеси.

18. Обичам да плащам такса смет колкоо 2 пенсии на баба ми и да си ходя из боклука.

19. Луд съм от щастие, когато се забавя с 0,14 минути да си плая тока и ме резнат веднага.

20. ….после като го платя да чакам 3 дена да ми го пуснат.

21. Хубаво ми е, така ми хубаво да събирам пари за кола 10 години…..

22. ….после да ми я открадат на втория ден…

23. Пък най-хубаво ми е, когато после корумпирани ченгета ми се обаждат да искат “награда’ за нея, за да ми я върнат.

24. харесват ми подкупните митничари. Браво юнаци!

25. Харесва ми, че абсолютно всички дето не трябва са много подкупни.

26. Чувствам се щастлив, когато мутрите насиля гаджето ми.

27. Чувствам се щастлив, когато мутрите изнасилят и мен.

28. Весело мие, когато БМВ-ета газят хора и се отървават с глоба за превишена скорост.

29. Искам да си купувам дрехи втора употреба ..на килограм.

30. Искам да имам хладилник втора употреба.

31. Падам си да ми обират апартамента по два пъти в годината….

32. …кефя се и когато се върнат да изядат и сланината в хладилника.

33. приятно ми е да ме хпят помяри, които живеят в градинката до нас.

34…след това ми е приятно когато в поликлиниката ми кажат, че се е свършила противобясната ваксина….

35. ….и накрая ми предложат такава за 20 лева от личния им запас.

36. Харесва ми да ме ръгат в трамваите.

37. Харесва ми да ме настъпват и да ми кашлят в лицето в тролеи и трамваи.

38. Обичам да ме лъжат на пазара.

39. Обичам да ме лъжат навсякъде.

40. Обичам да гледам телевизия изпълнена с малоумни предавания като “Биг Брадър”.

41. Много си падам по предавания като “Разбиване”, “Треска за злато”, “Първична сила”, “Пълна промяна”……

42. Обичам да чета тъпи вестници.

43. Падам си да пия метилов алкохол в бутилки от уиски.

44. Весело ми е да гледам как баба ми живее с 50 лева пенсия.

45. Радвам се, когато на пешеходна пътека някой шофьор се опита да ме сгази.

46. Кефя се когато по тротоара не може да се върви от спрели коли. 


Тагове:   Fun,


Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dabadaas
Категория: Забавление
Прочетен: 1001671
Постинги: 579
Коментари: 479
Гласове: 1961
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол