Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2012 18:11 - Шофьор на Ферари изпреварил Хамър отдясно, но Хамърът веднага го изпреварил отгоре.
Автор: dabadaas Категория: Забавление   
Прочетен: 1415 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
:D
:D
:D
Моля, посетете линка .Благодаря Ви!

На автомагистрала, полицай спира кола, в която пътуват пет възрастни жени. Обръща се към жената, която шофира:
- Госпожо, движите се с 28 км/час. Това е магистрала и затруднявате движението.
- Ами преди малко имаше табела 28.
- Вижте, това е номера на пътя. Препоръчително е да карате по-бързо.
В същото време полицаят оглежда останалите пътници и изненадано пита:
- Какво им е? Защо са пребледнели и се държат за вратите?
- Не знам. Сигурно, защото току що излязохме от път № 260 – отговаря водачката.
 

- Скъпи, имаме вода в карбуратора на Мерцедеса.
- Какво!!??
- Има вода в карбуратора на колата.
- Ти пък откъде знаеш? Ти въобще не знаеш, какво е това карбуратор. И къде по дяволите е колата.
- В басейна!!


Лили Иванова си купила нов много мощен мотор. Подкарала го с тя с все сила по магистралата, но един полицай е спрял за превишена скорост. Приближил се той към нея, попогледнал я и казал:
- Като гледам така…поне 120…
- А не господин полицай, каската ме състарява!



Една блондинка катастрофира с колата. Полицаите идват на местопроизшествието. Питат блондинката какво е станало.
- Ми, какво да кажа! Карам си аз по пътя и една елхичка ме следва. Аз надясно – тя надясно. Аз наляво и тя наляво. И по едно време, забих се право в едно дърво! Това е!
Полицаите оглеждат. Единият записва нещо, а другия оглежда колата. По едно време вторият изкрещява:
- Каква ти елхичка, бре! Това ти е ароматизатора на колата!




Две блондинки се явяват на изпит за шофьорски книжки. Разбира се, нищо не знаят и комисията им разрешава да говорят за каквото се сетят.Едната казва:
- Аз знам, че колата има резерватив.
- Не ма- поправя я другата- има презервоар…



Млада жена блъска мотоциклетист. Той спира минувач:
- Извинете, ще ми станете ли свидетел?
- Изобщо не те съветвам да се жениш след такова кратко запознанство. 

Моля, посетете линка .Благодаря Ви!


Тагове:   Fun,


Гласувай:
5



1. tit - никога не спазвай буквално табелите на пътя!:)))))
09.06.2012 18:40
тая баба си е била фанатик!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dabadaas
Категория: Забавление
Прочетен: 994975
Постинги: 579
Коментари: 479
Гласове: 1961
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол