Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2011 19:02 - Изобилие от забавни и смешни снимки
Автор: dabadaas Категория: Забавление   
Прочетен: 3881 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

image

image

На входа на стадиона:
- Момченце, откъде имаш толкова скъп билет?
- Татко го купи.
- А той къде е?
- Вкъщи, търси билета.

image

image

image

- Твоята кола пали ли при минус двадесет?
- Не знам. При минус двадесет не се отваря.

image

- Адолфчо, ставай! Първата световна война започна!
- Мамооо, аз съм за втората...

image

image

image

image

image

image

image

image

- Миличка, не съм ли ти казвал, че си ми най-красивата?
- Не.
- Уф, а снощи на коя го казвах?

image

image

image

image

image

Трудът е направил от маймуната човек. Алкохолът е върнал всички по местата им.

image

Между програмисти:
- Знаеш ли какво е сватбата? - Представи си, че имаш бърз, безплатен, безлимитен интернет, но се отваря само един сайт!

image

image

Интернет-зависимост - заболяване, предаващо се по въздушно-кабелен път.

image

image

image

image

- Как мина риболова?
- Чудесно. Хванах ей такава платика, четири килограма, а може и пет да беше.
- И какво направи? Осоли ли я за зимата?
- Не, пуснах я в реката. Тъй или иначе никой няма да ми повярва...

image

image

Ако мъж подари на жена си цветя, значи любовницата му не е дошла на среща.

image

image

image

image

image

image

image

Отива в магазина малко момиченце и казва на касиерката:
- Вчера сте се объркали с пет лева с моето ресто.
- Късно идваш, момиченце, трябваше вчера веднага да ми кажеш.
- Ок, ще задържа парите за себе си.

image

image

image

Карат се две съседки.
- Ти си крава!
- А ти даже на крава не приличаш...
- Аз ли не приличам?!

image




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinarche - Продаю Говновоз е това ме разби т...
05.10.2011 20:06
Продаю Говновоз е това ме разби тотално :Д
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dabadaas
Категория: Забавление
Прочетен: 997280
Постинги: 579
Коментари: 479
Гласове: 1961
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол