Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2011 14:15 - 9 вица за настроение!
Автор: dabadaas Категория: Забавление   
Прочетен: 575 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Eдин папагал среща един гарван и вика: "Я! Металист". А гарвана казал "Я! Педераст"

Учител води курс по география на 20 блондинки. Задава въпрос:
- Къде се намира Америка?
Никол, една от блондинките става и намира Америка на картата.
- Браво! А кой е открил Америка?
19 блондинки стават и в хор отговарят:
- Никол!

В близката далечина,
черен кораб се белее,
а на него старец млад,
седнал прав, мълчи и пее.

Между колеги:
- Днес видях кокошка с пломбиран зъб.
- Да бе, да! Аз, пък, видях блондинка с моэък.

Учителката:
-Деца , кой ще ми разкаже как се размножават таралежите?
 Иванчо:
-Много, много предпазливо и внимателно!

Един пиян се качил в едно такси и казал на шофьора:
- Карай за “Раковски”. Шофьорът отговорил:
- Ама ние сме на “Раковски”!
Тогава пияният се обърнал към шофора и му казал:
- На ти пет лева и следващия път не карай толкова бързо, че ми става лошо!

Катаджия към блондинка:
- Защо карате без номер?
- За какво ми е? Аз си го знам наизуст!

По време на класна работа в училище учителката казва :
- Струва ми се, че чувам някакви гласове ...
Иванчо тихо се обажда:
- И аз съм така, но се лекувам ...

Момче пита баща си:
-Тате,тате дай парички!
Бащата отговаря:
-Кви пет лева , аз четири нямам , ти три ми искаш , аз два имам , ето ти един върви го раздели със сестра си!



Тагове:   vic smqx,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dabadaas
Категория: Забавление
Прочетен: 1000060
Постинги: 579
Коментари: 479
Гласове: 1961
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол