Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2011 22:03 - 8 вица за настроение!
Автор: dabadaas Категория: Забавление   
Прочетен: 673 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
На празника за Нова година в детската градина:
- Дядо Мраз, благодаря за подаръка!
- Няма за какво, детенце!
- И аз така мисля, но мама държеше да ти благодаря!

- Как изкара Нова година?
- Като подарък...
- ???
- Цялата нощ лежах под елхата...

Преди Нова година. Оптимиста:
- Новата година ще е по-добра от старата!
Песимиста:
- Новата година ще бъде по-лоша от старата!
Реалиста:
- Пак ще се напия!

Преди сватбата:
ТОЙ: Ура! Най-после! Едва дочаках!
ТЯ: Да си ходя ли?
ТОЙ: Не, даже не си и помисляй за това!
ТЯ: Обичаш ли ме?
ТОЙ: Разбира се!
ТЯ: Някога изневерявал ли си ми?
ТОЙ: Не, как въобще ти хрумна?
ТЯ: Ще ме целунеш ли?
ТОЙ: ДА!
ТЯ: Ще ме биеш ли?
ТОЙ: В никакъв случай!
ТЯ: Може ли да ти вярвам?
След сватбата - четете отдолу нагорe

 

Късно през нощта се чука на вратата на сарафин.
Сарафинът отваря и го нападат двама.
- Какво искате от мен?
- Сто килограма злато!
- А може ли да ви дам сто и пет?
- Може!
- Жено, злато мое, ставай, за теб са дошли!

Една мравка носела на гърба си гъсеница:
- Ей, пич какво носиш на гърба си? - попитал приятел мравката.
- Космодиск.

 Един охлюв бил обран от два плужека. По-късно детективъ г му казал да опише нападателите.
- Божичко - отвърнал охлювът, - не съм сигурен. Всичко стана толкова бързо.

Докторът:
- Боя се, че умирате. Пациентът:
- Колко ми остава? Докторът: -Десет... Пациентът:
- Десет какво? Десет месеца, десет седмици, десет дни?... Докторът:
- Десет, девет, осем, седем...

 





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dabadaas
Категория: Забавление
Прочетен: 1001987
Постинги: 579
Коментари: 479
Гласове: 1961
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол